Blogku Diariku: #about me

Saturday 8 December 2012

#about me

 # about me!

Salam dan hye(seriously aku dah duduk depan pc ni berjam dah2,dok pikiaq intro punya pasal.Tulis padam balik,padam tulis balik dan begitulah seterusnya)pakai x da intro la post ni ye.tak apa la sapa kisah kan.grrr"



1.Nama sebenar: Jamilin Rashida Binti Mawardi

2.Nama samaran: Ana Rumaisya~

3.Tarikh lahir: 06.04.1994

4.Asal: Langkawi.tiba2 teringat ramai dok order choc dan aku dgn sengajanya buat2  lupa.."

5.Sekarang di??: Merantau di negeri Selangor

6.Status: Tak kawin lagi Masih belajar di Multimedia University,Cyberjaya.Ohsem la kat sini,especially assignment bertimbun2 yg tengah senyum2 kat aku tu!

7.Hobi: berpantun,mengayat dan bergayut

8.Character:Mula2 susah sikit nak sembang,tapi bila dah kenal tu mmg lupa nak  berenti,suka shopping cuci2 mata tapi tak beli(teruknya.....), paling penting suka karokkk,eheh thanks yaw to everyone yg sudi menadah telinga dengar suara aku yg merdu ni.

9.kenapa aku rasa makin lama makin panjang ayat aku kat atas tu?


p/s: pantun malam ni:Petik sayur di daun maman,
                                Makan berulam pucuk pegaga,
                                Biarpun tahun berganti zaman,
                                Kasih kanda ku nanti jua^^






No comments: