Blogku Diariku: #BendaBongok

Monday 10 December 2012

#BendaBongok

#Benda BONGOK yang pernah aku buat 


  • Basuh baju di malam hari kat hostel*{dengan harapan baju tu kering esoknya nak pakai p kelas}
    dengan gembira bila aku sidai,but suddenly HUJAN turun dengan LEBATNYA.Aku masa tu*mcm ni
    -_____________-




  • Bajet budak baik.sebelum tidur aku dgn terpaksa baiknya pi berus gigi.lepas tu aku ternmpak gosip diana danielle pregnant awal*uuuuuuuuu
    aku apa lagi,layan r.layan sambil chocolate cloud 9 di mulut.Dan dengan happynya aku mengantuk dan terus tidur
    hmmm mmg cerdik.




  • mengenali seorang budak nama  ##r###I*{x boleh deret sbb takut terasa pulak}





  • bawak masuk note time midterm BI form 4*ni paling bongok
    sbbnya aku bawak masuk tapi aku tak tengok sbb takut punya pasal





  • key in CIMB account number kat atm MAYBANK. Dekat 4,5 kali jugak aku buat. Bila machine mention " UNCOMPLETE !!! " aku dengan laju2 nya maki2 atm tu*ni lagi satu bongok




  • Dulu pernah sekali time ada spot check kat hostel*aku pengawas dan dgn bangganya aku bgtau yg aku bawa hp
    time desas desus tu,aku dgn bijaknya separate kan apparatus2 hp mcm sim ,bateri, cover kat tempat asing2*nampak kebongokan aku di situ

    dan satu lagi yang terbaik nya.spot check tu TAK JADIIII !!!





  • Cover jerawat guna celak.{ serius nampak mcm taik lalat power }*ramai yg tau pasal ni,serious2





  • Lari dari presentation,ala bukan lari pun.sakit perut kutttt*mengaku ja la yg hang tu penyegan ni sumpah kalau miss hasrina baca,dia ligan aku sampai dpt





  • aku terhighlight point yg jerawat tu dan aku cuba nak buang balik dan aku tak jumpa kat mana nak buang


    nak lagi??amboooih bajet aku ja yg bongok ni.


    NAK MAKAN TANGAN??

    lawak ja weyh.....


kesimpulannya fikir la dalam2  sebelum kita buat apa2 tindakan.
Think before you act.mmg kita rasa kita dah plan betul2 perfect ni.
dok yakin mmg jadik r.
semua dah prepare sapa nak jadi goal keeper,sapa nak jaga defend,sapa nak jadi guard semua complete!!!


TAPI INGAT.bila Allah tak berkehendak mmg tak akan pernah impossible jadi.

mcm aku.
bila aku lari presentation,rupa2nya performance team aku kena postpone to the next week*tuang kelas saja ja hari tu kan





No comments: