Blogku Diariku: Mengigau??

Sunday 9 December 2012

Mengigau??

haha serius apa aku nak cerita ni tak boleh belah

memang tak leh belah langsung

aku nak cerita pasal pengalaman mengigau

Dulu dulu dulu dulu dulu...

Actually yg interprete story aku of course la roomate aku

kalau nak harap aku cerita


hmm mmg dak laaaa !!



aku kalau tidoq jangan harap boleh bangunkan aku

memang serius kalau aku mengigau boleh kata tiap2 malam kut

kalau ada part yg sad ending tu {memang aku nangis keluar air mata sungguh2} 

pastu kalau sedar tu

buat2 mamai mmg keja aku lama dah.

BUAT2. mmg malu tak sangka la

tambah2 aku ni dulu dok asrama{pada masa sama nak kekalkan standard ayu aku}

mmg macam2 pengalaman la selama 5 tahun dok sana{ece macam power pulak kan aku tulis}

dulu aku memg malas jugak nk pi basuh kaki waktu nak tidoq.

sebabnya aku dok rasa kaki aku ni wangi.mesti hampa mcm ni----->ptuuuuuih"

wangi la jugak weyh.Betui weyh.

Laa serius laa..!!



pastu ada satu malam tu,kami semua satu bilik letih sangat2 mmg tahap gaban la.

sebab minggu tu ada MMSD apa benda tah stand for dia aku pun tak ingat

alaaa.. yg sekolah2 lawan sukan peringkat daerah tu.Tau?

HAaa yg tu la..


---------------#ish kacau la.sat ni kucing aku ni. mintak susu pulak dah---------------------



Balik dari benda alah tu.aku dengan happy nya busuk2 pi landing teruuuss tepat ke atas katil

serious letih habaq hang

esok pagi tu roomate terbaik aku, ajak sembang


BABAK 1#kelas kau che milin mcm tgh shooting kui2


midah: kak milin,semalam kak milin mengigau

jamilin: ey.. itu biasa doh{agak bajet d situ}

midah: dak2 ni luar biasa istimewa punya

jamilin: "aku sedikit perasaan ingin tahu"  apa3??

midah:pagi semalam kak milin buka mata tengok midah

jamilin: Laaaaaa tu ja?

midah:sabaq boleh dak?

jamilin: okay okay okay*ngee

midah: kak milin buka mata tanya midah


BABAK 2.. dialog semasa kejadian mengigau

jamilin: midah nampak pelangi tak??

midah: tak nampak apapun?
p/s: midah ni jenis suka melayan org mengigau {brp bnyak kali dah aku terkena dgn budak ni}
Midah kak milin pinjam nama sat

jamilin:midah kena pejam mata baru nampak. . . . . . .

.....
.....
.....

Midah: pejam lama dah ni kak milin.tak nampak pun

.....
.....
midah: kak milin??

          Kak MILINNNNNN!$?

          adoyai aku terkena kali ni.sedap ja dia lena balik...

jamilin: ZZZzzzz...



hahaha mmg tu kelakar giler la.why?x lawak ke?x lawak sudah sapa suruh hampa 

baca.MUAH HAHA*gelak kejam sikit d situ




TAKE NOTE : basuh la kaki sebelum tidur tu che kak.termasuk aku yg merasa wangi

 terlampau ni.Sebab syaitan suka ganggu org yang dalam keadaan tak bersih.Lagi satu,rajin2

 la baca doa sebelum tidur.jangan terus terlentang, mcm mana kalau PAAP#!! Malaikat 
tarik nyawa kita ketika itu?

x sempat tercatat di buku kanan kita yang kita ini menutup mata

 dengan nama Allah di bibir.. Nauzubillah.jangan tau,jangan Jamilin Rashida!

aku caow



#eh eh lupa pantun utk malam ni: Anak Aceh pulang ke Aceh,
                                                  Membawa oleh2 untuk ibu,
                                                  Berkasih memang berkasih,
                                                  Hati terluka siapa yang tahu...(sob2#)
















No comments: