Blogku Diariku: Tarzan oh Tarzan

Sunday 9 December 2012

Tarzan oh Tarzan

Pernah dak terjadi bila kita khusyuk tengok cerita apa2 kat tv especially cartoon,
we are thinking something that beyond the story line*nampak x pro aku kat situ

Serious tak tipu aku pernah dan banyak kali
tambah2 time umur setahun benih jagung rebus yang syok sangat tengok cartoon
Pergggh
kartun apa aku tak pernah tengok
Tarzan?
Simba?
apa lagi....Bambi??
 aku khatam semua dah haih...


Laaa hampa tak tau ka kartun aku sebut tu??

Muahhaa*gelak kasaq   Rugi la zaman kanak2 hampa dulu weyh..
{ jgn cakap zaman kanak2 aku yg pelik }



dulu2 tarzan la paling rajin aku layan.
ha? pasaipa?
mmg dulu dulu dulu dulu*umoq lebih kurang 6 ke 7 thn
xtau pasaipa.
sbb besa la ada lelaki yg badan ketul2 kut*terang bersuluh sgt gatai aku di situ

dulu bila aku layan kartun tarzan ni.Tau apa yg bermain di benak otak ni.



1. Macam mana la baby tarzan ni nak dok dengan gorila.nak makan apa.Xkan gorila tu nak bagi minum susu dia kut.*i was kinda euww,euwwwww.sumpah kesian budak tarzan tuh




2.Gorila2 tu x teringin nak jamah baby tarzan tu ka.budak tu tu pun mcm x ada feel ja,boleh dok gelak2 manja depan gorila tuh.heran aku.



3.macam mana kalau tetiba gorila tu nak mengawan dgn dia?? yg ni sumpah teriak




4. aku heran yg ni.dalam tu tarzan ajaq awek ni*aku lupa nama.ha!! ingat dah,jamilin rasanya
  ajaq cakap dengan geng2 tu.mcm ni(uuuh uuuh eeeh aaaah uuuh)*{aku tau bunyi 18sx sikit}
 DAH nak buat mcm mana??
  TARZAN yg ajaq lagu tu
  pi la marah dia


5.so aku aplikasikan  apa yang tarzan ajaq tu dekat belakang rumah aku.kebetulan rumah aku ni ceruk hutan jugak { bajet macam tarzan di situ }




6.kali pertama bila aku buat tu,semua kera2 kat belakang rumah aku tu diam.macam tengah interprete apa aku cakap.Kali ke2 aku buat kuat sikit.HAMBIK HANG pakat lari habeh.aku buat masalah di situ




7.Tapi sekarang baru aku sedar yang belkang rumah aku tu KERA la bukan GORILA.muahaa x pasal2 aku kena marah dengan ibu sbb buat bising belakang rumah  pagi2




8.ni best.lepas aku tengok tarzan tu,aku dengan adik aku degn excitednya pi cari kotak2 tak guna.tau nak buat apa.nak buat rumah atas pokok la,MUAHHAA adik aku time tu comel ja.ikut ja apa kakak dia punya idea.

rasa2 jadi tak rumah tu???


memang dak la!
bila kami menyuarakan idea kat ibu,tau apa comment dia???*actually aku guna adik aku sampaikan hasrat sbb adik aku tu comey sikit

kakak tau dak depan rumah kita tu pokok apa. POKOK PELAM CHE OOI.HAMPA NAK KENA GETAH PELAM TU KA. PI LA PI. PI LAAAA?!?!!#


hahah serius2 yang tu x leh lupa sampai bila2.aku tak tau adik aku tu ingat lagi ka dak zaman kegemilangan aku tu.

No comments: